18 Kasım 2012 Pazar

UP- YUKARI BAK


üniversitede sınıf arkadaşım vardı. şaziyecim kulakların çınlasın :) onun sayesinde izlemiştim. aman be çocuk filmi bu demiştim. ama çocukken hep benim hayalimdi uçan bi evimin olması demişti hiç unutmam :) bi de buz devrine böyle ön yargılı yaklaşmıştım :) ne hata ama. özetle harika bi animasyon. hala izlemeyen varsa mutlaka izlesin. eğlenceli başlıyo film. ama bi anda hayal kırıklığı. ellie yi kaybediyouz. ağladım ha onu da deyim :) yaşlı amcamız carl yalnız kalınca işin macera kısmı başlıyo. bi hayalin peşinden gidiyo o yaşta. hepimize örnek olsun :D filmden bi kaç kare :







ha bi oğlan çocuğumuz vardı russel bi de kevin adlı kuşla şapşal ama sevimli köpeğimiz dug. onları anmazsak olmaz. o ne renkli bi filmdi öyle :))


izleyecek olanlara  iyi seyirler :))

Hiç yorum yok: