18 Kasım 2012 Pazar

bi de kitap olsun kısa günün karı :)



dergah yayınlarından SİBEL ERASLAN- BALIK VE TANGO. efendim kitabımız (hemen bakıyorum) 154 sayfa. içinde kısa kısa öyküler var. yazar bazen kadın bazen erkek kahramaların hislerine tercüman olmuş ve o kadar başarılı olmuş ki. tekrar tekrar okunulası bi kitap. kitaptan altını çizdiğim bi kuple:

""Kuyudaydım.
 say ki beni kurtlara yedirdin. say ki kurtlara verdin.bilmem, bir kanaryayı kesip de bir zamanlar pek sevdiğin o beyaz manşetli gömleğime sürdün mü? sonra da o gömleği götürüp anneme uzatıp " kızınızı kurt yedi" dedin mi? bilmiyorum.
koca bir sahraya atıyordu beni gitmen. insanı kurda kuşa yem etmeye azmetmiş bir bırakmaydı bu. şaşkındım. ayrılan ve her kaybeden gibi afallamıştım. ismimi sorsalar bilemeyecek kadar. bütün dilleri unutmuştum sanki. hiçbir harf sırtlanmaya yanaşmıyordu acımı. bütün konuşmalardan ve arzuhallerden vazgeçerek sadece "ah" diyebiliyordum..." ah"   ""

yoruma hacet yok sanırım. şiddetle önerilir. naçizane...

dua ile arkadaşlar

Hiç yorum yok: