24 Kasım 2012 Cumartesi

hastalık, nakış, muharrem ayı,, yeni projeler vs...


herkese selamlar, başlıktan da anlaşılacağı üzre  mevsim normallerinden biri griple daha doğrusu soğuk algınlığıyla mücadele veriyorum. dikkatli olmakta fayda var zira herkes potansiyel hasta... birbirmize dua edelim inşallah,,,

ama tabi buarada boş durmadım veee işte karşınızda yapmış olduğum ilk bebek. ilham kaynağım şu meşhuuuur tilda angels doll. benim ki pek benzemedi gerçi. daha çok ibiş gibi oldu :D



yapım aşamaları da tam olarak olmasa da şöyle;

önce bebeğin ve pijamalarının şablonunu çıkardım her zaman ki gibi




sonra kumaşa geçirip teğelledim ve makinaya çektim;






sonra küçük rötüşlar ve tatataaa :))




tabi ki bu bebek de TAMAMEN ORGANİK :) yani sadece kumaş ve ipten imal ettim. çocuklar için zararlı hiç bi madde yok. kanserojen vs.

:) sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok: