18 Kasım 2012 Pazar

oturdum ellerimle...

merhabalar...

dün keyifsiz olduğum için başlayamadığım öğretmenler günü hediyesini bugün dizimi kırıp oturdum ve yaptım. işte sonuç;

evet bildiniz BEREKET KUŞLARI :))) hikayesini bilen var mı? bundan çok uzun zaman önce merak edip araştırmıştım.
rivayete göre Hz. Nuh (a.s) tufandan sonra o malum gemiden 3 kuş  uçurur:
1-barış için güvercin
2-bereket için kelaynak kuşu
3-yeni ve güzel bi çağ olsun diye de kırlangıç
Ve bu rivayet dünya genelinde kabul görmüş. şöyle bi baktım değişik ülkelerde dekorasyon amaçlı kullanılıyo. hatta english home mağazalarında her daim revaçta bi ürün. ama bu şekli daha sevimli geldiği için ben keçeden yapmayı tercih ettim.

yapım aşamaları da şöyle ki ;
 önce bi şablon çıkardım



sonra hangi renklerde yapacağıma karar verdim. işte ipler, keçeler, dolgu için elyaf, boncuklar vs.


ha bi de perde için süs yaptım. mutfağında kullanacağını tahmin ediyorum. onon için mutfaktaki hakim renkleri tercih ettim :)


perde süsü için bağcıkların ucuna boncuk yapmamı tavsiye eden kardeşime öpücükler. iş var kız sende ;))
TAMAMEN ORGANİKTİR ARKADAŞLAR. Silikon bile kullanmadım o kadar yani ;) yakında satışa çıkarabilirim. takipte kalın :)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

cik sirin duruyorlar
ellerinize gonlunuze saglik
sevgiler

mehlika'nın bebekleri dedi ki...

beğendiğinize çok sevindim. teşekkürler. sizin de yüreğinize sağlık sevgi bizden :)

sibel dedi ki...

Çok güzel olmuşlar. Güle güle kullanın

mehlika'nın bebekleri dedi ki...

teşekkürler :))