14 Kasım 2016 Pazartesi

orkide sorunsalı 😞

Herkese selamlar...
Uzuuuun bi aradan sonra bi kenara istemeyerek de olsa bıraktığım blogum düştü aklıma 🙈
Tabi en son nakış ve mefrusat kursuna gittiğim ve sergiye hazırlık yaptığım zamanlarda kalmışım burda...
Amaaaa zaman akti gecti ve coook sey değişti. Mesela artik evli ve mutlu bi ev hanimi oldu bu kardeşiniz. E şimdi evlenince o hevesle ilk is siz ne yaptınız bilmiyorum ama ben çiçeklere dadandim. Eşimde sağolsun bu konuda bana fazlasiyla yardımcı oldu.nerde bi cicek fidesi tohum bulursa getirdi ya da aldik...
Amaaaa gel gor ki bazen sonuc hüsran oldu. Tüm cabalara araştırmalara vs ragmen...Soldu çürüdü vs vs. Ama en cok orkidem üzdü beni.
Hikayesi şu ki eşim istemeye gelirken bana tatli bi orkide almıştı.ama amnem de çiçekleri cok sevdigi icin onda kaldi.tabi annem her ne kadar bana vermek istese de biraz da cicege kiyamadigim icin anneme biraktik.zira yerine alismisti. Neyse düğünden sonra esimle eksiklerimizi tamamlamak için ikea da gezerken o orkideye benzer bi orkide bulduk ve aldik.5 ay boyunca dehşet bi şekilde cicek verdi. Sonra cicegi azaldi yapraklara vv
erdi kendini ama en sonunda yaprakları da durdu çiçekleri falan da kurudu 😢 esim de aldi eline budadi da budadi.ya adam edicez ya da öldürürüz biz bunu bakalim nolucak diye. Henuz bi sonuc alamadık malesef. Ben sizinle cicekli halini paylaştim. Fikri olan olursa yardimci olmak isteyen olursa fikirlere açığım.
Sağlıcakla kalin...

Hiç yorum yok: