30 Aralık 2012 Pazar

sonundaa,,,

merhabalar :)
 evet sonunda oyalanma işlerim bitti veee anchor un nakış yarışmasına katılmak için denemelere başlıcaz inşallah ;) ama desenimi paylaşamam çünküüü sevgili nakış hocamın özel tasarımı ve ilk yarışma da görülcek. yani telif hakkına giriyo fikrimce ;) ama size bi tüyo renkli nakış ve maraş işi karışık olcak. verev sarma ve çevre işi teknikleriyle de renkli kısmı çalışcaz. nasıl heyecanlıyım anlatamam  :)

ha bi de hatırlarsanız. burda anlatmıştım küçük maraş işi alıştırmam cuma günü bitti. süslemeleri de dahil. hatta cüzdan olsun istiyodum ama yaptığım cüzdan basit kaldı :( o yüzden  aşağıda paylaşacağım şekilde yaptırmak istiyorum sergiden önce. sergi için küçük bi parça ama olsun :) işte bitmiş hali.





çiçeğin göbeği ve kurdelanın ortası yine önceki postta anlattığım kurt ve tırtıllarla yapılıyo. ben kurt kullandım sadece. aşağıdaki çanta formunda yaptırmayı düşünüyorum.
 yaptığım cüzdan da bi nevi dıy niteliği taşıyo evdeki artık kumaşlarla yaptım çünkü. o da şu şekilde




dikerkn çok zorlandım çünkü aklımda herhangi bi taslak ya da fikir yoktu. yukardaki resimler bocaladığımın resmidir de diyebiliriz ama yaparken yaparken bu çıktı ortaya. biraz cüzdan biraz clutch çanta oldu resmen :)



bozuk para gözü o küçük bölme :P


buhafta sonu da bööyle geçti. şimdi nerden bulduğumu bilmediğim bi keçeden kuş modeli var onu yapmak üzere huzurlarınızdan ayrılıyorum :)  bi yandan da fringe izliyo olcam. süper bi dizi. izlemenizi tavsiye ederim. bilen varsa favori karakterim walter bishop tır nacizane :)


bi de alfabesi var. nasıl yaaa. dizinin alfabesi de mi olurmuş demeyin. efendim bu ecnebiler durmuyo ki habire yeni icad :) kısaca anlatıyım her bölümün şifresi var ve aralarda aşağıdaki semboller çıkıyo hepsi bi harfe tekabul ediyo. öyle eğlenceli bi dizi ama izlerken bişeyler yemeyin ve de içmeyn benden uyarması




esen kalın ;)

Hiç yorum yok: