8 Aralık 2012 Cumartesi

eskilerden...


eskiyi değerlendirme noktasında malum bi akım var bu aralar. do it yourself yani dıy dediğimiz konu biraz da bunu kapsıyo ben de  evdeki düğmeleri eski kaneviçe ve oya  iplerini aldım elime bi iki kırlent kılıfı yaptım -1 sene falan oldu  yapalı- belki yapmak isteyen olursa fikir vermesi açısından paylaşayım dedim :)






aslında ilk bu pembeyi yapmıştım daha sonra kardeşim buna el koyunca yukarıdaki beyazı kendime yaptım :) kendime yaptığım biraz daha afilli olmuş galiba 

aşağıdaki kırlent de önce çiçekleri motif motif yaptım sonra böyle bi kompozisyon çıktı. geriye kalan dallar falan da elimde yaptım birbirine bağladım işte böyle bişey çıktı sonuçta




umarım fikir verme konusunda faydalı olmuştur. sevgilerle

2 yorum:

AslıASLI dedi ki...

Çok güzeller, gerçekten çok beğendim. İnsanın kendi yaptığı kadar güzel bişey yok. Ellerinize sağlık.

mehlika'nın bebekleri dedi ki...

teşekkür ederim. sevindim beğendiğinize :)