25 Aralık 2013 Çarşamba

uzun bi devre arasından sonraaa merhaba :)

selamün aleyküm herkese,,,






aman Ya Rabbi ne kadar da uzun zaman oldu bi post yayınlamayalı. ne tembelim ve bütün bi yaz sanki böyle geçti.
kaç ay oldu bilmiyorum neler kaçırdım onu da bilmiyorum ama benim nihayet kursum bitti, sergimiz oldu, bi de büyük bi sergimiz oldu anakara yı bilenler zafer çarşısını bilir orda tüm belmek kurslarının toplu bi sergi oldu. ama fakat lakin ki ;) ben o dönemde istanbuldaydım ve gidemedim :( sizinle kendi kursumla ilgili çektiklerimi paylaşcam inşallah. öncelikle sergimiz beş şiş dantel, iğne oyası ve makina nakışı üzerineydi. çok güzel şeyler çıktı gerçekten




















işte bunlarda benim burda bağsettiğim şömen ve sehba örtüm :)



ve bütün yaz bu modda gezdim


her gördüğüm resme 
- ayyyy bundan ne güzel nakış deseni olur
maraş işi olur şu olur bu olur 





artık hangi dergiden çektimse :P 

ayrıca bu sene hem nakış hem hem mefruşat kursuna devam ediyrm. annemlebirlikte. onuda taktım peşime. ben yokmuyum ben. şimdiden bi pike bitirdik annemle :) kaneviçeden. Allah izin verirse bundan sonra yaptıklarımı adım adım anlatcam


hatta sonraki postum kenar köşe yapımıyla ilgili yakında blokta olcak inşallah.
tekrar görüşmek üzere Allah a emanet :)

Hiç yorum yok: